• Marketing - Ion Smedescu - Marketing (1)
Marketing - Ion Smedescu - Marketing (1)

Marketing - Ion Smedescu

Ion Smedescu

Produsul nu mai face parte din catalog
Verifica stoc pe libris.ro

Descriere

Cod: UNV978-973-749-501-3

An aparitie: 2008

Autor: Ion Smedescu

Categoria: Marketing

Editie: Necartonata

Editura: UNIVERSITARA

Format: 240 x 170 mm

Nr. pagini: 292

Marketing. Aspecte teoretice. Studii de caz. Aplicatii. Teste - Ion Smedescu

Ca disciplina stiintifica economica, marketingul face parte din categoria disciplinelor fundamentale, avand un puternic caracter teoretico-aplicativ datorita importantei acesteia in domeniul afacerilor nationale si internationale. 

In toti cei 17 ani in care a condus Universitatea Romano-Americana, a urmarit promovarea valorilor educationale ale invatamantului superior american, pe fondul bogatelor traditii ale invatamantului romanesc, recunoscut pe plan international. Absolvent al Facultatii de Finante, din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, in anul 1952, doctor in economie din anul 1989, a elaborat si publicat o serie de lucrari, manuale si articole de marketing, pe probleme de specialitate, dintre care amintim: Bazele marketingului (2008), Marketing (2007), A Modern Approach of Teaching Marketing, Concept, Knowledge and Skills (2006) si altele.

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review